اخبار استخدامی, استخدام

ثبت‌نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در نظر دارد در راستای اجرای بند ب ماده ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب ۹۷/۱۱/۲۸ رئیس قوه قضائیه و اجرای ماده ۴۰ آئین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده مصوب ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۳ و مواد ۹، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده، نسبت به جذب افراد واجد شرایط مندرج در این آگهی از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه جهت اعطای «پروانه مشاوره خانواده» در رشته‌های امتحانی مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی – مذهبی وخدمات مددکاری اجتماعی به تعداد مورد نیاز که شرح آن در جداول شماره ۲ تا ۴ درج گردیده برای هر استان و با اولویت شهرستان اقدام نماید.

زمان ثبت‌نام:

داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی در صورت داشتن شرایط عمومی می بایست از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۲ لغایت روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۲۳ به درگاه سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده براساس نوع مدرک تحصیلی خود می توانند صرفاً در یکی از سه رشته امتحانی مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی- مذهبی و خدمات مددکاری اجتماعی ثبت‌نام ‌نمایند.

 پرداخت وجه ثبت نام:

ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۲ لغایت روزجمعه مورخ ۹۹/۰۳/۲۳  انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۱،۵۰۰.۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند. این هزینه صرفا برای مرحله آزمون کتبی (تستی) می‌باشد و هزینه هر یک از مراحل بطور جداگانه از متقاضیان اخذ خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده دفترچه راهنما کلیک نمائید.

[button link=”http://register2.sanjesh.org/RGKhanevadehConsult/” color=”silver” newwindow=”yes”] ثبت نام در آزمون[/button]

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط