اخبار استخدامی, استخدام

اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۳۹۶

بدین وسیله به اطلاع می رساند کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداری سال ۱۳۹۶ ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

داوطلبانی  که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شده اند، می بایست برای بررسی مدارک اولیه از تاریخ ۱/۳/۱۳۹۷ لغایت ۱/۴/۱۳۹۷ با در دست داشتن مدارک زیر به دادگستری استان انتخابی محل خدمت (معاونت منابع انسانی) مراجعه نمایند. قبل از تاریخ مذکور از هرگونه مراجعه خودداری شود.

مدارک مورد نیاز برای بررسی:

۱- اصل و تصویر شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (کلیه صفحات)

۲- اصل و تصویر کارت ملی و کارت پایان خدمت و یا معافیت

۳- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۴- ارائه گواهی خدمت در شورای حل اختلاف (مختص کسانی که از امتیاز شورای حل اختلاف استفاده نموده اند)

۵- ارائه گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران (مختص مشمولین سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران)

۶- ارائه گواهی معلولین (مختص سهمیه ۳%)

۷- ارائه مستندات مبنی بر بومی بودن

۸- ارائه گواهی مشمولین حافظان قرآن

ضمناً داوطلبان شرکت کننده درآزمون درخصوص هرگونه سوال دررابطه با نتایج آزمون می توانند حداکثر تا۹۶/۱۲/۲۴ تقاضای کتبی خودرا به حوزه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه  ارسال واز مراجعه حضوری اکیداً خودداری فرمایند.بدیهی است به اعتراضاتی که بعد از تاریخ مذکور واصل گردد پاسخ داده نخواهد شد.

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط