اخبار استخدامی, استخدام

اطلاعیه آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه ملایر

دانشگاه ملایر برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیرهیات ‌علمی و براساس مجوز تاریخ ۹۶/۰۴/۳۱ هیات ‌امناء دانشگاه، تعداد ۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش در سطح شهرستان ملایر به ‌صورت قراردادی (با پیش ‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در دانشگاه ملایر با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت. ثبت‌نام در این آزمون، منحصراً به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  از روز یکشنبه تاریخ ۹۶/۱۰/۲۴ آغاز و در روز شنبه تاریخ ۹۶/۱۰/۳۰ پایان می‌پذیرد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۲۴ لغایت روز شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۳۰ انجام خواهد پذیرفت.

– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ (هفتصد هزار) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا ازطریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org‌ قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ منحصراً در دانشگاه ملایر واقع در شهرستان ملایر برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سازمان مذکور به صورت سه برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده کامل اطلاعیه کلیک نمائید .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط