اخبار استخدامی, استخدام

اطلاعیه دعوت به همکاری و جذب نیروی قراردادی دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیرهیات ‌علمی و براساس مجوز تاریخ ۹۵/۰۲/۲۹ هیات ‌امناء دانشگاه، تعداد ۱۶ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش به ‌صورت قرارداد انجام کار مشخص و مدت معین (با پیش ‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در تهران با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت. ثبت‌نام در این آزمون، منحصراً به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز دوشنبه تاریخ ۲۰ /۰۹/ ۹۶ آغاز و در روز یکشنبه تاریخ ۹۶/۰۹/۲۶پایان می‌پذیرد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

داوطلبان گرامی برای ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه صنعتی شریف می توانند از ساعت ۱۱ تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

شرایط اختصاصی:

– دارا بودن مدرک تحصیلی در رشته‌های تحصیلی مجاز به‌ شرح جدول احراز رشته شغلی و سایر توانایی‌های موردنیاز (جدول شماره ۲)

– تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از ۹۶/۰۹/۲۰ باشد.

– حداقل معدل کل آخرین مدرک تحصیلی برای متقاضیان در مقاطع کارشناسی (۱۴) و کارشناسی ارشد (۱۵) می‌باشد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۲۲ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد گردید.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه و همچنین ثبت نام به لینک زیر مراجعه شود .

[button link=”http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=11&id=5376″ color=”silver” newwindow=”yes”] استخدام نیروی قراردادی دانشگاه صنعتی شریف [/button]

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط