استخدام, استخدام سراسری, استخدام کشوری

استخدام نیروی انتظامی (ناجا)

نیروی انتظامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس نظامی و انتظامی را برعهده دارد. ورود به ناجا از دو طریق امکان پذیر است.
۱- ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی: دانشگاه انتظامی امین هر ساله در مقطع افسری از طریق ثبت نام اینترنتی دانشجو جذب می نماید. داولبین مرد این دانشگاه وظیفه آموزش و تعلیم افسران پلیس مرد در ایران را برعهده دارد. متقاضیان پلیس زن از طریق ثبت نام در دانشگاه انتظامی کوثر می توانند در مقاطع افسری اقدام نمایند. لازم به ذکر است در حال حاضر تاریخ دقیقی از زمان استخدام نیروی انتظامی زن در سال ۱۴۰۰ در مقطع درجه داری و افسری اعلام نشده است.
۲- گزینش ناجا: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع استخدام درجه داری نیروی انتظامی و استخدامی افسری نیروی انتظامی از دو طریق “ثبت نام حضوری و مراجعه به مرکز گزینش” و همچنین “ثبت نام اینترنتی از طریق سایت police.ir” دعوت به همکاری مینماید و داوطلبین با توجه به شرایط استخدام نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند؛ توجه داشته باشید: ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد، پس از تکمیل فرم ثبت نام از داوطلبین فراخوان به عمل خواهد آمد.

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی حرفه ای و کار و دانش در سراسر کشور آغاز گردید. مهلت ثبت نام تا ۱۷ دی ۱۴۰۰ می باشد.

[button link=”https://gozinesh.police.ir/employmentsignup/signup.jsp#/conditions/-RUZxYpMUcRbZdhcIJUcFZIMIYxbRdhcIJdJ=A3SzWmjyil3v0v2yTs2sm6jlXi2v1v2yTCT” color=”silver” newwindow=”yes”] جهت ثبت نام کلیک نمائید[/button]

بازگشت به لیست