استخدام, استخدام سراسری, استخدام کشوری

استخدام طراح گرافیک در گروه طراحی گرافیک چیاتود

گروه طراحی گرافیک چیاتود ، طراح گرافیک ازسراسر کشور با شرایط زیر استخدام می نماید.

  • برای همکاری در مجموعه گرافیک “چیاتود” نیاز به مدارک آنچنانی و سابقه طولانی کاری برای جذب و همکاری نیست. چیاتود محلی برای تمامی طراحان و گرافیست‌هایی است که ذهن خلاق دارن و عاشق کارشان هستن.
  • گر دانشجوی گرافیک هستید، ایده ها و طرح‌های زیادی برای انتشار دارید اما رزومه کاری خاصی ندارید یا می‌خواهید در منزل کار کنید و به علت شرایط شغلی و … نمی‌توانید تمام وقت به علاقه شخصی خود برسید و دوست دارید به صورت پاره وقت و در توی خانه سفارش طراحی بگیرید یا طرح‌های آرشیو اختصاصی خود را به فروش برسانید و منبع درآمدی داشته باشید و ایده های خوبی در حوزه فعالیت چیاتود در ذهنتان هست اما یه حامی می خواهید، اینجا بهترین انتخاب است. “تیم چیاتود” مشتاقانه و با افتخار برای اجرایی کردن ایده هات از شما حمایت می‌کند.
  • بزرگترین مزیت همکاری با چیاتود رشد خلاقیت فردی در قالب یک مجموعه‌ی حرفه‌ای است؛ در کنار آن اینجا یک محل مطمئن برای کسب درآمد است که نیازی هم به ملاقات های حضوری یا شرکت در جلسات طولانی مدت وجود ندارد.
  • به طور کلی در چیاتود ملاک پیوستن به مجموعه، میزان دید هنری هر فرد نسبت به وقایع اطرافش هست نه شرایطی مثل مدرک تحصیلی، سال‌های کاری، محل کار، زمان آزاد و مستمر برای همکاری و … .
    اگر از تنها پیش‌شرط چیاتود که چیزی نیست جز«ذهنی خلاق و پر از ایده»، برخوردار هستید، کافی هست درخواست همکاریتان را به همراه زمینه همکاری از طریق درگاه زیر برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم و بیشتر آشنا شویم.

متقاضیان علاقمند به همکاری می توانند رزومه خود را به ایمیل chiatodco@gmail.com ارسال نمایند.

شماره تماس : ۰۹۱۱۹۵۳۹۱۸۴, ۰۹۳۵۹۳۵۶۶۰۵ 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط