استخدام, استخدام استانها, استخدام قزوین

استخدام حسابدار و مسئول انبار – قزوین

شرکت مهندسی فیروزا به عنوان معتبرترین سازنده و طراح تخصصی انواع جرثقیل و قطعات و تجهیزات وابسته و نماینده انحصاری شرکت های مطرح جهانی برای توسعه برنامه استراتژی خود در استان قزوین فرصت های شغلی جدید را در عناوین شغلی زیر جهت نیروی انسانی نوآور ، مثبت نگر و پیشروایجاد کرده است .

۱- مسئول انبار

  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
  • سن بین ۲۵ الی ۴۰ سال
  • حداقل ۲ سال تجربه کار در  انبارداری
  • توانایی کار با کامپیوتر و نرم افزار مربوطه
  • فهم تکنیک های مدیریت موجودی و انبارگردانی
  • شناخت تکنیک نقطه سفارش ، روش تخلیه بارها ، روش بارگیری محصولات
  • فرهنگ مشتری محوری
  • تفکر برنامه ریزی – توجه به جزئیات
  • توانایی کار در موقعیت های فیزیکی سخت
  • توانایی استفاده از لیفتراک و کار با تجهیزات
  • محل کارخانه قزوین

شرح وظایف :

  • کنترل تعداد موجودی مواد اولیه با نقطه سفارش و صدور درخواست خرید یا ارسال مواد اولیه
  • ظارت مستمر بر کنترل موجودی
  • تعیین نقطه سفارش بهینه و حداقل و حداکثر موجودی برای کلیه اقلام
  • طراحی چیدمان انبارها به صورت بهینه
  • ثبت دقیق ورود و خروج مواد اولیه، کالاها و محصولات به صورت سیستمی
  • چینش بهینه مواد اولیه، کالاها و محصولات و درج مشخصات کالا بر رو کالا
  • مراقبت از سلامت و امنیت مواد اولیه، کالاها و محصولات
  • برنامه‌ریزی بارگیری محصول، آماده‌سازی محصول جهت بارگیری و انجام کارهای بارگیری و صدور مجوز خروج کالا و نظارت بر خروجی دقیق کالا و محصول
  • تفکیک کالا های ناباب ، اسقاط ، کم گردش و بلااستفاده
  • صدور درخواست خرید با توجه به درخواست کالا از واحد طراحی و زمانبندی بهینه برای تغذیه تولید
  • ثبت و بایگانی درخواست خرید ، رسید کالا و حواله خروج و مابقی فرم ها به نحو مناسب

۲- حسابدار

  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی رشته های حسابداری یا مدیریت
  • حداقل ۲ سال تجربه کاری مفید و موثر
  • آشنایی کامل با نرم افزارهای مالی و تسلط به نرم افزار آفیس
  • آشنا به اصول حسابداری صنعتی و انبار
  • آشنا به تهیه صورت های مالی ، سود و زیان و سایر گزارش ها
  • مسلط به قوانین مالیات مستقیم و ارزش افزوده
  • مسلط به تهیه و ارسال گزارشات ارزش افزوده و خرید و فروش فصلی
  • توانایی کار گروهی و تیمی

شرح وظایف :

  • ثبت و نگهداری اسناد و داده ها در سیستم های اطلاعاتی یا پایگاه داده مطابق دستورالعمل های شرکت
  • آماده سازی گزارش های درخواستی مدیریت
  • تهیه و ارسال گزارشات ارزش افزوده ارزش افزوده و خرید و فروش فصلی
  • تهیه لیست حقوق و دستمزد و ارسال به دارایی و بیمه

متقاضیان می توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

[button link=”http://futurejob.ir/?c=lifter1″ color=”silver” newwindow=”yes”] فرم استخدام[/button]

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط