استخدام, استخدام بانک, استخدام سراسری

استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بمنظور تأمین نیروی مورد نیاز و خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، برای تصدی عنوان شغلی متصدی امور بانکی از داوطلبان زن و مرد متعهد و علاقمند به ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار و به تعداد محدود دعوت به همکاری می‌نماید.
داوطلبان محترم واجد شرایط ذیل می‌توانند بمنظور ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در آزمون استخدامی، به سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir مراجعه نمایند.
داوطلبان محترم می‌توانند پس از مطالعه دقیق و اطمینـان کامـل از احراز شـرایط اعلام شده اسـتخدام، بمنظـور ثبت‌نام در آزمـون کتبی از ساعت ۱۰ صبح روز ‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ لغایت ساعت ۲۴ روز ‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.qmb.ir یا آدرس اینترنتی qmb.iran-azmoon.ir مراجعه، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام موجود در سایت مذکور اقدام و پس از واریز وجه ثبت‌نام به میزان ۵۰۰ هزار ریال از طریـق درگـاه اینترنتـی، کد رهگیری نهایی ثبت‌نام خود را دریافت نمایند.
– مراحل ثبت‌نام در صورت دریافـت کـد رهگیـری نهـایی تکمیل خواهد شد، لذا داوطلبان محترم در صورت دریافت کد رهگیری نهایی می‌توانند از تکمیل مراحل ثبت‌نام اطمینان حاصل نمایند.
کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ در سایت ثبت‌نام در دسترس خواهد بود و داوطلبان می‌بایست نسبت به دریافت و چاپ کارت مربوطه اقدام نمایند.
جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدامی و همچنین ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمائید .

[button link=”https://www.qmb.ir/Index.aspx?page_=dorsaetoolsecommunique&lang=1&tempname=pages&sub=0&PageID=26&PageIDF=0&BlockName=tool_dorsaetoolsecommunique_sample_main_block5&isPopUp=false” color=”silver” newwindow=”yes”] استخدام بانک مهر[/button]

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط